I Write Sins Not Tragedies



Plötsligt börja jag tänka på den här gryma låten som man nästan såg på tvn varje dag för
ungefär 3 år sen. Kommer inte riktigt ihåg men jag gick i alla fall i 5an typ. Fan va jag älskade
den här låten och videon tyckte jag var as ball. Hitta inte den tyvärr. Jag vet, jag brukar aldrig
lyssna till rock men det betyder inte att jag inte gillar det, tvärtom jag gillar rock ganska mycket
men håller mig mer åt r&b/reggeaton sidan om man säger så och såklar gillar jag mer r&b/
reggeaton. Men den här låten får mig att längta tillbaka till så mycket och låten är så skön. Haha.
Jag minns fortfarande hela låten utan att  behöva kolla på lyrics. *stolt* Den sidan av mig visste
ni inte eller ? ;)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback