IM HOME!

Så nu är jag hemma. Kom hem precis. Jag hade skit kul.

Igår så drog jag över till min kompis Shabnam. Vi fixade oss och så. Jag hade på mig svarta leggins och vita shorts på och en svart D&G linne. Sen hade jag ruffsat till lite håret och hade ofcourse smink på mig. Sen drog vi till festen där träffa vi några av Shabnams kompisar som var skit trevliga. Vi hade skit trevligt, dansade för det mesta. Haha, det fanns typ en fjortis *host* swedens next hore som  hade väldigt slampig klädsel typ skit skit kort tubklänning och inga leggings och långa svarta stövlar med ganska så hög smal klack som höll på typ ähm strippa (?) på dans golvet och killar som var skit korta typ ända till hennes bröst kom och typ dansa med henne och hon var typ mellan alla killar och killarna taffsade på hennes bröst och andra ställen för klänningen visade väldigt mycket hud och halva bhn stack upp. Jävligt skarrigt ska jag säga! ASSÅ NÄR SKA HON FATTA ATT DET INTE ÄR FINT! Aja, Jag hängde mest runt med Shabnams kompisar för Shabnam var mest ute och snackade med hennes kompis Danne. Sen drog jag och Shabnam hem och hon var väldig deppig för en grej. Ska inte berätta det som hände så fråga inte! Så för det mesta höll jag på trösta henne och vi sjöng till sorgsna kärleks låtar. Haha. Sen gick vi och sov och vakna runt 10.30 - 11.00 (?) vi gick och köpte mjölk och lagade pankakor eller ja, Shabnam lagade pankakor till mig och henne. Sen fixade jag mig och drog till Handen terminalen och träffa Elin, Elmas, Merve och Melissa för att ta bussen till Vega och där i Vega träffa vi Eda, Gisselle, Linn och Beste, sen drog vi hem till Eda och chillade hemma hos henne. Shit Eda har finaste huset! Äkta kändis hus. Haha. Vi solade, lyssna på musik, käka och snacka. Sen gick vi till Vega baren och jag käkade en kebab tallrik *mums* och dom andra käkade andra grejer. Sen drog vi hem till Eda och såg en skräck film "Darkness" den var väl helt okej, inte så jätte läskig men ja, den var okej. Sen så drog alla och så har min valborg och 1a maj vart. Hade skit nice! Bilder kanske kommer sen, tog inte med mig kameran men mina kompisar tog bilder så ska se om dom kan skicka sen.

Vad har ni gjort under valborg och idag? Saknat mig? Haha. Pusspuss!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback