I'm in love with a fairytale!..

Hahaha, har fastnat på den där Fairytale låten..

Hej föresten. Jag har vart hemma för det mesta och pluggat till provet vi har om två dagar. Ändå om jag vill förstå kan jag inte förstå det där matteskitet! Aja, whatever imorrn börjar vi extra tidigt för att kunna öva med vår mattelärare vad som kommer att komma på provet. Vi kommer att börja 08.00 fast igenkligen så börjar vi 08.55 men i vår schema har vi ingen matte på tisdagar så därför la hon in en matte lektion innan våra riktiga lektioner börjar *gråter*.

Imorrn har jag även guitarr prov på musiken. Den övade jag lite snabbt på idag efter skolan. Vi kommer få välja tre låtar och sen få spela dom för honom. Det tror jag kommer gå bra men sen måste man veta alla akord, han kommer typ säga spela d, e, am osv.. Det kan jag inte ! :o För jag kan bara läsa guitarr grejen men inte utantill!

Mamma köpte flippflopps till mig. Asså nu till i sommar. Nice. Bild kommer i nästa inlägg.
Love, Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback