Jävla falska rykten.

Hejsan. Min dag har vart ganska chill förens vi hade science (no), och vi skulle vara i data salen för att ta reda på fakta om en känd uppfinnare. Jag jobbar om Thomas Edison. Haha booring hatar science så jag gick in på www.posh24.se och såg den här artikeln. Jag blev så sur och sårad. Asså gash, tänkte börja gråta framför alla nästan. Men sen när jag kommer hem läste jag noga arikeln och kommentarerna och det verkar vara hans kompis flickvän. Jag hoppas det. Hoppas! Hoppas! Hoppas! Men gud ni vill inte se hur ledsen jag var. Jag var verkligen inte på humör. Men ja, nu känner jag mig lite lättnad av att få veta att det är en rykte (hoppas jag). Visst, jag kanske överdriver. Men ni vet verkligen inte hur mycket jag älskar honom. Fuck att han är känd och har money, jag skiter fullständigt i det. Jag vill ha honom och jag älskar honom med hela mitt fucking hjärta! and that's it.

kommentarer
Postat av: Shilah

haha, aa du började ju typ nästan gråta;p rev sönder Robert-papper från häftet också. sluta tro på skvallertidningar o sånt!<3

2009-05-12 @ 18:29:05
Postat av: Camilla

SV, Shilah: haha ja, jag ska påminna mig

det till nästa gång. Fan, men ärligt jag

stängde in typ alla tankar på hopp att det

skulle vara falskt. Tänkte bara på att det

var sant. :s Men tack <3

2009-05-12 @ 22:15:38
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback