MTV MOVIE AWARDS (stjärnorna intervjuas) LIVE!



Hahah, jag kan inte sova!! Jag har verkligen försökt men det går inte när
man längtar på något som börjar om en timme nästan !! :D Men i den
här videon intervjuas kändisar LIVE och kändisar går bara förbi!
Kanske Robert eller Taylor går förbi !!?? (a) HOPPAS!!!

-----UPDATE 01.58-----

OMG! Soulja boy intervjuas! Hahah skönaste! x)
Diggar hans stil ;)
----- UPDATE 02.22-----
Ashley Greene
& Kellan Lutz går röda mattan nu!!
-----UPDATE 02.34-----
Ashley Tisdale
tar typ bilder (a)
-----UPDATE 02.38-----
Vanessa Hudgens
går på röda mattan
-----UPDATE 02.46-----
Zac Efron går på röda mattan
-----UPDATE 02.49-----
OMG!! TAYLOR LAUTNER
 GÅR PÅ RÖDA MATTAN PRECIS!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback