do you want to know a secret ?..


Hahaha.. Dom här bilderna har jag nog aldrig visat er ? Men japps, jag har vart som dom flesta andra vart eller är. Alltså fjortis eller typ wb fjortis i alla fall så såg man ut för ungefär 1-3 år sen.. Typ runt 2007 till vinter/våren 2008. Den här bilden är tagen sommaren 2007 och tro mig det finns tusen sånna här bilder på mig, mycket värre också. Haha, saknar faktist den sommaren och lite min fjortis tid (om man säger så) alltså inte hur jag såg ut! ush nej! jag skulle aldrig kunna bli så igen.. ärligt talat skämms jag över att se sånna här bilder på mig men liksom jag saknar alla dom där minnerna, allt knas man gjorde. Haha man var så patetisk att man skrev med "w" i varje mening. Assåw dewt vawr såw säwxight awtt skriwa såhäwr! :) Nej driver. Kommer ihåg att jag inte kunde leva utan pea (playahead) och jag hade hetaste namnen "Miilow, Millhoe, RUFFSIIG osv.." xD

Men vet ni vad jag fortsätter att älska fjortisdunk, techno och house. Hahah, men ärligt några låtar är fett sköna. Kommer fortfarande ihåg alla dom där låtarna "hejhejhej jag e bara 14 år..", "sommaren e här och jag e snyggast i världen..." och "han e våldtäcksman..." jag kan fortfarande hela texten på typ alla låtarna (a) Sen elverket x) Haha, kära gamla elw! Varje jävla fredag i den där skiten! Haha sköna minnen.

Men jag bytte skola och mötte nya människor och dom hade helt annan stil så jag började umgås med dom och till slut ändrade jag min stil helt och hållet och började lyssna på r&b/hiphop. Haha kommer ni ihåg? Jag som brukade gå runt i fjortissträck, idomin och ruffsat hår i skolan? Haha.. Fan vad PINSAMT! och alla kallade mig "fjortis, fjolla osv.." Haha, men tack vare mina underbara vänner och några andra som jag inte längre är vän med men aja jag tror ni vet vilka ni är som fick mig att ändra mig till den jag är idag. Ja, det var bara en grej jag vet ni inte visste om mig läsare.. för jag hade aldrig berättat det förut.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback