Några har så jävla mycket tur!..

Asså jag är så fucking jealous nu! fyra av mina kompisar är, sitter eller kommer sitta på ett plan påväg till/är i Montepulciano, Italien för att se inspelningen av new moon som börjar imorgon fram tills torsdag/fredag. JAG VILL OCKSÅ! :'( Varför är livet så orättvis?? Asså verkligen jag kan göra vad som helst jag menar allvar! vad som helst ! bara för att se en glimt av new moon eller få se ROBERT PATTINSON!! fuck allt det andra det är det som är viktigast.VARFÖR ÄR LIVET SÅ ORÄTTVIS! *gråter*

Okej, aja .. Back to reality imorrn *suck* ingen mer lediga dagar... Jag ska typ platta håret och sen gå lägga mig. God natt alla och förlåt för en så deprimerande inlägg.. är bara så sur/ledsen ! :(


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback