Negro min sweetheart!


Kolla vad söt valpen är! Jag har bestämt mig vad den ska heta den ska heta Negro (Svart) för att den
är ju svart.  Fyfan vad jag saknar min hund Dulce det verkligen gör ont och kolla på dom här bilderna
på henne och hennes valp. Men ja, jag vet att hon mår bra i alla fall.. and that's good. Han som håller
Negro är min morfar. Saknar morfar! :'( Fan, jag vill tillbax till Chile nu! se hela familjen igen.. Men det
kommer få bli i vintern hoppas jag. Tack Nico (kusin) ! För att skicka alla bilderna. Han fattar svenska
så jag behöver inte översätta ;) SAKNAR CHILE SO SO MUCH! Besos! (puss!)

kommentarer
Postat av: Olivia

Hihi taaack Camilla!! :D puss<33

2009-05-21 @ 23:26:32
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback