NEW MOON VISAS PÅ MTV MOVIE AWARDS!



Oh my fucking god!! MTV Movie Awards kommer att vara 31 Maj. MTV Adwards's producenten meddelade nyheten att min älskling Robert Pattinson, Taylor Lautner och Kristen Stewart kommer att presentera ett klipp ifrån New Moon. Så nu vet vi att vi kommer få se det första från New Moon den 31 Maj! MTV Movie Awards visas natten mellan lördag och söndag kl 03.00MTV. FAN ATT JAG SKA KOLLA! det här får jag inte missa! OMG! Fyfan vad kul att dom ska visa en del av New Moon!!  Längtar så mycket till i höst för att se den filmen. Sen kommer även min sweetheart Robert presentera den med Taylor också! :D Kan det bli bättre ? ;)

Ska ni vara uppe den natten och kolla på MTV Movie Awards ?

PS: Imorgon runt två kommer New Moon postern ut!!! Hur jävla fucking nice är inte det!? Jag kommer fan explodera av gädje snart :D Hahah.

Godnatt, ska sova nu!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback