CHILLA!

Shuue! Har precis käkat frukost det blev pankakor. Thanks mami! :D

Tidigare idag runt 10.00 när jag låg och sov så skrek mina kompisar utanför min fönster och typ kastade små stenar genom min fönster. Dom skrek "CAMILLA! KOM UT!" typ 5 ggr och den 5te öppnade jag fönstret helt och sa "HÅLL KÄFTEN, LÅT MIG SOVA!" hahha jag är verkligen inte på humör på morgonen! sen satt jag mobilen på att den skulle ladda för att den hade dött typ 1 min efter jag satt på den fick jag tusen sms. Orkade inte kolla på dom så jag stängde av mobilen så när jag öppnade den hade jag 15 missade samtal och 32 missade sms.  Hahah, chilla! BOMBA INTE! Haha och alla handlade om samma grejer om vi kunde träffas idag. Shit låt mig sova tänkte jag. Bara för att det är inte skola idag vill alla umgås. :p

Vi hörs sen.. Love you!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback