Pasta med drömsås á la Camilla !

Tjoosan!
Duschat precis and im feel fresh, fresh! :D

Har inet skrivit pågrund av att jag vart i Farsta med mamma, hon ville att jag skulle följa med och köpa hårfärg till henne. Hon vill färga håret ljusare nu till sommaren.. som vanligt -.-

Snart börjar GG! Favorit serien! ;) så missa inte om ungefär  5 min börjar den. Jag ska även laga mat idag. Pasta med drömsås. Haha, nice namn. Men jag fick faktist lära mig laga den i femman när vi hade hemkunskap (a) Den är jäävligt god. Jag kanske ger recepten sen när jag är klar.

Men nu måste jag rusa och kolla om vattnet börjat koka! Kisses, Milla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback