Recept "Pasta med drömsås"



Vad behövs:
(2 pers)
* Pasta (4 knyten tagliatelle)
* ½ dl crème fraiche
* 2 skivor rökt skinka
* 1 msk gräslök
* 1 krm italiensk salladskrydda
* 1 tsk salt
* 1  ½ tsk svartpeppar

Gör så här:
1. Koka upp 1 liter vatten och salt i en kastrull
2. När vattnet börja koka, lägg i pastan och koka så
länge som det står på förpackningen (8min).
3. Häll pastan i ett durkslag så att vattnet försvinner.
4. Lägg tillbaka pastan i kastrullen.
5. Klipp skinka  direkt över pastan tillsätt crème fraiche,
italiensk salladskrydda, gräslök och rör om.
6. Krydda med lite svartpeppar (om du vill).

FÄRDIGT, SMAKLIG MÅLTID!
Haha vem sa att jag inte kunde laga mat ? ;)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback