Slumdog millionaire



Jag har vart ute typ halva dan. Vart i djurgården solade där runt hamnen eller ja, ni vet där båtarna är. Hade det jävligt nice. Käkade glass och skit. Sen drog vi en sväg runt grönan. Fyfan vad härlig den nya attraktionen ser ut att vara. Jag vill åka den ! Haha.

Sen kom jag hem, var helt slut. Har ju vart ute sen torsdagn och har inte sovit så bra. Så jag somnade i soffan och vakna en timme efter sen tjata jag på pappa för att jag ville se på slumdog millionaire, så vi såg den. Den var jätte jätte bra fast sorglig. Men jag gillade filmen jätte mycket rekommenderar verkligen för er som inte sett den. Men ni kommer säkert tycka den är sorglig alla som sett den säger det i alla fall och jag håller med.

Men nu ska jag gå lägga mig. Imorrn tror jag att jag ska plugga och typ gå till Farsta centrum en sväng. Nu ska jag läsa new moon, snart klar tror att jag blir klar under den här veckan som kommer. Den är så jävla bra att jag inte vill att den ska ta slut! Haha. Men ska gå lägga mig och läsa nu.. puss.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback