sweet dreams..


Nu så ska jag ta och sova.. för det har blivit ganska sent.

Här kommer ett par pics tagen med min dåliga webcamera,
tog dom nyss. Visst är min sovtröja snygg ? CUBA'S flagga!
Ni vet min daddy kommer därifrån, so im half cubana! Sen
är det Tony Montana från Scarface framför flaggan och det
står "CUBANS RUN DIS SHYT" haha, skön vah ? ;)

Hoppas ni sover sött och drömmer fina drömmar för det
kommer jag göra, och ni vet vem jag drömmer om (a) Haha.
Ledtråd, han börjar på R och slutar på obert :) Good night!

kommentarer
Postat av: gabby

känner du julia.. altså jcos.blogg.se ??

2009-05-10 @ 19:04:43
Postat av: Gisselle

Haha, soy cubana soy natural! <3 CUBA aseree!

2009-05-10 @ 19:55:29
URL: http://meragisselle.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV, gabby: Yes, det gör jag. ;)

2009-05-10 @ 23:06:06
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback