Tacobar!

Sorry för att jag bara skrivit om new moon idag men hade verkligen ingenting speciellt att berätta om förutom det där.

Jag skulle igenkligen gå ta passfoto för jag behöver göra ny pass. Så vi åkte till Haninge och det var stängt. I datan stod det att det var från 10 - 19 sen när vi kommer dit står det 10-15. Så jag får göra det imorrn istället. Men eftersom vi var i Haninge och mamma skulle inte vara hemma för att laga mat så bjöd pappa mig på Tacobar och eftersom min bror inte gillar tacost och ville ha mcdonalds tog vi hem och alla fick äta vad dom ville. jag tog min favorit nacho deluxe! MUMS! ÄLSKAR TACOBAR! ända maten jag älskar + donken såklart.

Men annars har jag övat inför provet till imorrn. Jag tror jag kan allting i alla fall. Det verkar inte så svårt när man väl har lärt sig. Men jag kommer säkert blanda ihop allting för allting liknar varann. Haha.  Ärligt FUCK MATTE! det är så jävla svårt. man borde bara veta plus, minus, gånger och delat. Inget mer det borde fan räcka. Men min mattelärare verkar älska mig för hon är aldrig hård mot mig. T.ex: om jag pratar säger hon till den andra personen inte till mig :p Sen accepterar hon att jag kommer sent och glömmer läxan. Hahha. Jag fattar inte varför jag är typ äkta knasbarnet när vi har matte.. Aja. Whatever ska inte klaga det är bra att hon inte skäller så mycket på mig. (a)

Fett skönt imorrn är det sista skoldagen för den här veckan! Wiiiee! Tänk det är bara 14 skoldagar kvar! Shit! Snart sommarlov!! *glädjehopp*.

Men ska sova nu.. Vi hörs mer imorrn. Puss & kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback