THE OFFICIAL NEW MOON POSTERN!



OMFG!
Idag exact efter att science (NO) slutade (kl.14.00) sprang jag till bibblan och tog en data för att få se den officiella New Moon postern och på gud jag dog! Jag ville skrika så högt men jag skulle fått detention (kvarsittning) om jag hade gjort det så jag gjorde inte det, som tur var. Men jag och min kompis Gisselle kunde inte hålla oss och hoppade runt av glädje. Asså OMG! kolla på EDWARD (Robert) och JACOB (Taylor) FIFAN VAD HETA! Jag kommer dö när jag ser filmen, kommer säkert få någon hjärtattack eller något. Verkligen den här postern made my fucking day! Kisses.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback