thursdag!

Halloj!
Kommit hem från skola nyss. Dagen gick super snabb! Tycker jag plus att dagen har vart äkta chill. På matten fick vi spela monopol eller göra vad vi ville för vi lämnade in våra matte böcker (eller inte jag för jag hade glömt min hemma -.-') så vi spela.. Sen på SO satt jag mig bredvid Gisselle, hahah älskar att sitta bredvid henne. Stackars lärare! Vi snackar 24/7 om twilight, edward, jacob .. Hahah. Vi sjunger och gör våra egna låtar och asgravar alla är O.O ahaha,(Gisselle, Jaspers min x))Haha ni läsare fattar noll men jaja, whatever.. asså OMG eller jag menar OME (Oh my Edward) hahah, driver. Men ja, jag och Gisselle det är knas när vi sitter bredvid varann. x)

Vet ni??En av mina kompisar som är i Montepulciano och har kollat på typ hela new moon inspelningen hon tog bild på Edward jag menar Robert SHIRTLESS!! OMFG!! JAG DOOG när hon skicka bilden (för hon skicka på mobilen till mig)!! Hon har haft mig updaterad av vad som händer i Italien! TACK SÅ MYCKET GUMMAN!!! Bild kanske kommer sen.. måste bara se med min kompis när hon kommer tillbaka, alltså på söndag. För det är liksom  hon som tog bilden och jag vet inte om hon vill att jag ska lägga ut den.

Jag har inga planer än av vad jag ska göra idag.. Men jag tror pappa ville gå någonstans med mig. Men vi får se. Kisses!

kommentarer
Postat av: Gisselle

OME!!! :D haha fett kul vi hade! stackars alla, dem såg ut som Jasper O.O haha!



love yaah! <3

2009-05-28 @ 17:54:55
URL: http://meragisselle.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback