Thursday


Hej. Kom från skolan för en stund sen. Slutade igenkligen 14.45 men gick på matte surgery asså extra matte för att vi har en prov nästa vecka som gäller våran slutbetyg nu till sjuan. Så den måste jag verklgen PLUGGA ! PUGGA! och provet måste såklart handla om det jag har mest svårt i matte.. alltså bråk! WTF! jag fattar nada! bråk är typ det svåraste som finns och ännu svårare när det handlar om att man ska förvandla procent i bråk. Man ba what? *gråter* HATAR MATTE! Varför måste matte vara den viktigaste ämnet och varför så svååår ? :( ååh, varför finns matte över huvudtaget? okej, jag vet svaret men i alla fall! -.-

kommentarer
Postat av: Olivia

haha jag kommer ihåg i fyran vi två var typ sämst på matte :( kunde inte ens 2:ans tabell typ XD men bråk är ju inte så svårt... algebra däremot, huhhhh helt hemskt! typ x(2+3y) - 3x(x-y) :S <3

2009-05-14 @ 21:36:00
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback