What if dreams could come true?..

Heejsan! Jag är ledsen att jag inte skrev tidigare idag. Men ska ta och skriva lite snabbt nu.

Jo, varför rubriken "What if dreams could come true?.." står för en grej som hände idag som jag tyvärr inte kan berätta. För det skulle bara låta helt wierd/amazing/unbelivible. Jaja, så vi skiter i det.

I skolan idag, när vi hade gympa. Så körde vi typ en grej som heter flaggan i en liten skog som finns ute på fältet utanför skolan. När vi hade slutat plötsligt märker jag att jag hade inte min mobil med mig och jag kom på att jag hade den i fickan och den kanske hade ramlat när jag hade sprungit eller något. Så jag och min kompis Gisselle (min äängel) gick tillbaka till lilla skogen och leta.. skogen är inte så liten igenkligen. Vi försökte ringa min mobil men jag hade lämnat den på ljudlös (fabulous, NOT!) så vi sprang runt i hela skogen och leta efter min mobil och vi hittade inte den. Sen går vi upp på berget och så sa jag till Gisselle "Jag sprang ner härifrån så kanske den ramla då" Gissa!! Bredvid den där backen jag hade sprungit ner låg min mobil. Shit ! Vad glad jag blev .. Verkligen  trodde jag aldrig skulle hitta den. Tänk en mobil tappad bort i en skog. Låter lite omöjligt att hitta. Plus att skogen inte har någon riktig stig mest bara berg, gräs, löv osv.. Men tack och lov hitta jag den annars hemma skulle dom ha slaktat mig! x) hahah, nej driver men typ! (a) TACK GISSI! för att du hjälpte mig och leta.

Så har min jäävligt konstiga dag vart. Kram.


kommentarer
Postat av: Gisselle

Varsågod sötis! <3 Tur att du hittade den! :D

2009-05-27 @ 22:09:19
URL: http://meragisselle.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback