2a prao dagen..

Heej.. Asså jag gjorde en jävla vblogg igår innan jag började min prao men den vill fucking inte ladda asså har försökt typ tusen ggr.. men den vägrar!! >< så aah.. whatever den kmr sen kanske..

Men igår så var det skit kul vi kom dit 11.00 för vi börjar då .. Vipul kom halv 12 -.-' hahah (Vipul = en kille i min klass som oxå praoar med mig ;]) i alla fall som sagt vare skit kul vi fick hålla på och avregistrera filmer asså alla filmer som dom som hade hyrt hade lämnat in och det stod om det var försenade/tidiga/i tid osv.. sen fick ta bort streckkods klistermärkerna från ni vet plastet som dvd cdn brukar vara när man hyr film.. Det var ganska jobbigt men endå underhållande för ett tag.. Sen fick vi även städa alla filmer och lägga dom i ordning osv.. Vi gick runt 15.00 istället för 17.00 som det står på pappret.

Idag fick göra massa vi fick sortera alla filmer i olika kategorier (t.ex: thriller,komedi osv..) sen fick gå lämna dom på hyllorna och så.. Sen drog vi på lunch i Farsta (som igår) vid ett och först hämta vi Linn som praoar på djur magasinet i Farsta och sen gick vi viadre till donken. Sen när vi var klara kom vi tbx till filmkedjan och då hade dom fått in nya filmer runt 150 st film/per filmer (asså dom hade fått in 150 st drag me to hell, 150 st L.A Gigolo och 150 st Johan falk blablabla) och dom fick vi sätta på streckkods klistermärken på både anslagsbilden och på den där plast skiten som cdn finns när man hyr. Så det gjorde ända till 16.35 då fick vi sluta.

Men ärligt jag trodde att jobba i filmkedjan skulle vara skit tråkig och man inte skulle få något och göra men nej, det är skit kul och det finns alltid något nytt och göra. Hhah. Men seriöst om ni inte hittar någon prao på ställen ni vill ha fråga då filmkedjan det är skit kul ! Rekommenderas verkligen! :D

Kisses Milla..

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback