CHILES NATIONALDAG! (igår 18.09.09)


Tjaaa alla läsare!
Igår så vare Chiles nationaldag 18 sept 2009. Så eftersom alla i min family typ jobbade ska vi därför fira Chiles nationaldag idag istället. You know I'm half chilena right? Mamma är ju från Chile. Så det ska bli kul. Med musik och chilensk mat osv.. Min morbror är här också. Så min mamma och min morbror ska laga empanadas de pino (typ köttfärs piroger) Skiiit gott!! typiskt chilenskt maträtt man äter på nationaldagen eller ja.. alltid. CHI-CHI-CHI-LE-LE-LE, VIVA CHILE! hahah... den har ni säkert hört kanske på någon fotbolls match eller något ;)

Men så ni vet jag kommer vara off hela dan.. Kanske skriver ikväll. Men ja, you know why.. MUCHOS BESOS ! (många pussar)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback