Gröna lund 09'



Fyfan va kul det var!
Åkte typ allt tror jag. Eftersom vi åkte med min lille bror så gick vi till barn sidan först och sen tagga vi till vuxen sidan eller vad man ska kalla det ja, men där man kan åka grejer med mer fart. Ja, ni fattar. OMG! åkte insane för första gången asså fyfan va grym den är. Lite jobbigt och stå 45 min i kön men det vare värt. Love it min nya favorit! förut var min favvo popexpressen men den får andra plats nu efter insane. ja, insane var insane.. hahah man kan inte förklara mer än så den var ju helt insane.. hahah.

Jag träffa massa jag kände också och gissa vem jag såg för typ andra gång, Kissie. -.- Hon var vid popexpressen med en kille tror det är hennes bror. Asså har hon den där pissie alltid samma kläder för hon hade precis samma kläder hon hade på klubberiet typ och hennes bror också. Aja orka bry sig.. Ni vet vad jag tycker om henne. Läs här för er som missade det jag skrev om henne.

Men jag hade jääävligt kul och ja, inget mer och säga för nu.. Ska kolla på film. Love you guys!


kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: Haha ja :D

åh ja, jag typ nästan dog när jag såg den, helt underbar var den :D

sitter bara och väntar på att tiden ska gå och vma ska börja haha! :)

2009-09-13 @ 11:48:41
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback