I ♥ DANCE!

Hola!
Idag så började jag min dans. Kulkul! Dansen ligger på ett annat ställe i Farsta strand typ men det var inte svårt och hitta. Men ja, det var kul att börja på dansen igen. I ♥ to dance as u know. ;) Hahhah vet ni alla på dans är typ blonda och svenskar och jag är typ ända mörkhåriga och typ inte heeel svensk. För jag är ju svensk men jag har verkligen inte svensk utseende och svensk blod i mig.

Ja, annars har jag inget mer och berätta.. Öh, har haft träningsvärk hela dan efter igår, vi hade ju sportsday. Sen hade vi gympa imorse och nu dans.. nice, not. Imorrn har jag gympa igen jaha ännu häääärligare! -.- Hahha.

Men hörs sen. Kääärlek till er! ♥


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback