OMG OMG OMG!

Asså har knappt kunnat sova inatt! och igår jag skulle skriva men blogg.se var skit seg vet inte varför men asså OMG!! GISSA VEM JAG HAR CHATTAT MED IGÅR!!! OMG!! MED BILLY BURK (Charlie Swan, bellas pappa) & PETER FACINELLI (Carlisle Cullen, Edwards pappa)!!!! ASSÅ JAG DÖR!! JAG CHATTA MED DOM IGÅR! & PETER FACINELLI SVARAAA!!! ASSÅ OMG!!! PÅGUD HAR INTE KUNNAT SOVA!.. Asså jag skulle ta bild på hans svar.. Men asså det var skit många som skrev så det gick upp och helt bombat och man kunde knappt hitta det jag skrev. Men igår runt 21.00 så Chatta jag med dom!OMG! Okej, måste till skolan nu.. see yah! <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback