Tay tycker Tay är het :o



Nämen ser man på Taylor L tycker att Taylor S är het :o
Jag älskar båda! Hhaha kul om dom blev tillsammans ba..

"- Taylor!!
- Yes, Taylor what do u want?"

Taylor Lautner kramar hans fans på slutet.. aaw sööt! Han verkar
som en skön kille skulle väldigt gärna vilja lära känna honom.. han är
även het också fast jag vet inte, jag gillar han mest som en kompis
typ asså bror.. äsh, svårt och förklara men Robert Pattinson är
såklart sooo much hotter! ;) och han gillar jag verkligen inte som en
kompis han gillar jag myckeeet mycket mer än det :p


kommentarer
Postat av: Jenni

sv: haha ojdå!

jag blev typ trött nåra dagar efter, helt skumt haha.

men det var så värt det <3

2009-09-17 @ 20:47:07
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback