wooow.. massa som hänt! :D [I'm still not back on track!]

Tjena tjena bloggen!
FYFAN va länge sen det va jag skrev. Sist va i november när jag såg New Moon! :o Aja, hade tänkt att berätta lite som hänt, kortfattat ska börja med allt från december fram. Eftersom jag tycker det är tid att skriva något. Eftersom maaaassa har hänt! Bra och dåligt.. Så läs på egen risk! Ni kommer säkert gilla allt men aja, kommer berätta massa kul. Plus jag skriver för min skull för att komma ihåg osv.. :)



December & Januari
..
Den 14 december 2009 åkte jag till Chile och besökte familjen där. U know my mamiii is from there. ;) Så ja, va där och chilla tills den 14 januari 2010.. Haha mina kompisar var galna att jag skulle komma tillbaka! haha. Men i alla fall tillbaka till Chile. Jag var där under jul och nyår! Hoppas ni alla läsare haft en underbar jul och nyår! Jag hade en fett nice jul och nyår va hmm.. sådär. Aja, vi ska inte på detaljer. Så aja, nu e det 2010 :p Vad mer hände i Chile? Joo, vi hyrde en strandhus och bodde där under en vecka. Skit nice och fin. I Los Molles. Min morfar fyllde år, så vi fira det. Vad mer hände medans jag var där. Åh juste till dom mindre bra sakerna som hände då. Jordbävningen i Haiti.. :'( stackars allt folk där! <3 När jag var påväg till flygplatsen för att komma tillbaka till Sverige, så messar min kusin från Cuba till min pappa att min gammelfarmor har dött. RIP gammelfarmor <3 Så ja, vår resa tillbaka var inte så bra, jag och pappa grät för det mesta. Asså gud tänkt dig att få en såndär sms när du e påväg till flygplatsen. Sen ja, massa andra grejer hände men aa, dom här e nog viktigaste. Juste i Chile fick jag även träffa min hund Dulce och hennes barn Negro <33 han och hon e så likaa asså Negro e skit busig. Fan va jag saknar dom. <333 Saknar alla faktist asså mormor/morfar och alla mina kusiner/mostrar/morbröder.. <33 Sen kom jag tillbaka från Chile till iskalla Sverige. OCH VAD FÅR JAG SE HÄR? JO EN MAAAASSA SNÖ! -.- hahah det var kul för typ 1 dag sen blev det irriterande xD Juste när jag kom tillbaka till Sverige såg jag Avatar.. OMG VILKEN BRA FILM! LÖÖÖVE! åååh, jag vill bo i PANDORA hahah xd


 (video på jordbävningen)

Februari..
Ja, i Februari så hände massa igen.. Den 11 Feb så vare Taylor Lautners (aka Jacob Black i The Twilight Saga) födelsadag och det firade jag, Sue-Gen och Gisselle (hans girlfriend xd) Hhaha genom att se hans nya film.. asså ny då.. i alla fall den hette Valentine's day. Den va okej, han var inte med så mycket dock. Men den var bra rekommenderas. Kanske lite boring ibland men den e nice ;) Sen den 20de feb var det min syrras b-day men eftersom hon bor i Malmö firade vi inte den med henne.. Aja Happy b-day sis'! Sen den 23de feb var det Gisselle's b-day (Grattis!) och det firade i Romme för nästan hela skolan åkte dit. Det va skiiit kul! Jag tappa inte bort mig och ramlade inte lika många gånger den här gången... (a) Hahh. Sen den 27 feb.. hände det som inte skulle hända (bad thing asså) det blev jordbävning i Chile!!! 8.8 i richterskalan!! ASSÅ FYFAN! och den va i 2 min KLOCKAN 3 PÅ MORGONEN!! ... tänk er jorden skakar i 2 jävla f*cking minuter.  Jag ville allvarligt talat gråta när jag såg det på tvn (jag har ju Chilenska kanalen) massa ställen jag vart eller sett helt förstörda. ASSÅ HEMSKT! aja, tack gode gud (oj aldrig använt det ordet, lol) att det inte hände något till min familj. Men dom sa att det var hemskt. Dom trodde det var slutet av världen eller något. Asså tänk er 2 min!! det är fan 2 jäävligt långa och sega minuter när man e där! Tänk sen medföljer massa andra små och stora skalv. Asså tycker så jävla synd om människorna. Så heemskt! Sen hände det tsunami vid typ kust städerna runt i Chile och dom små öarna Chile har. 

 (Eclipse trailern)

Mars..
Aah, mars min favorit månad! <3 Hehe gissa varför? :) Jo, för att jag fyller år .. wow 15 år (snart) har inte fyllt dom än fyller ju den 31 Mars sen blire ju vår också (min favvo årstid) ;] Aja, det som hänt hittills hm.. juste lov (sportlov asså) nice nice! sen den 7 mars hade jag namnsdag! Hehe :) Den 10 mars fyllde min pappa år (GRATTIS daddy!). I torsdags (11 mars) så kom TRAILERN TILL ECLIPSE! AAAAAAAAAHHH!!! *skriker* hahah asså OMG DEN VAR BÄSTA! asså fyfan ECLIPSE KOMMER BLI AWESOME! det är tredje boken och filmen i The twilight saga!! ASSÅ KAN INTE VÄNTA DEN KOMMER UT 30 Juni. NI måste se trailern! hehe.. Sen i fredags (12 mars) så var jag och såg Remember Me med Gisselle och Sue-Gen en film där Robert Pattinson (my bby!!) är med. Filmen var skit braa alla borde gå se den. Den var ärligt talat bäst. Jag dog i en scen när Robert håller på med Emelie De Ravin (hans g-friend i filmen) och hon typ mess hans hair.. WOOOOW! JAG DOG DÅ ÄRLIGT TALAT! Jag smälte som smör under bio stolen! hahah asså fyfan! <3333 men ... på slutet börja jag gråta ska inte berätta vad som händer men slutet e skiiit sorglig! Jag ger er ledtråd 11 September 2001, New York och Robert. Hemskt! :'(

Aja, det är det som hänt typ. Hör av mig next time på min b-day i think ;)<3 Juste ville ba säga att jag e fortfarande helt förvånad min statistik har inte sjunkit ändå om jag slutat blogga för läääänge sen!! hahha loove u guys! <333 Juste ni ska få good news nu.. jag har funderat på att börja blogga igen.. men jag kan inte officielt säga när.. men det kommer bli ;) Tell you about it, när jag har riktigt tänkt på det och e säker =)

Love yaa, Camilla <3

 

 

 


kommentarer
Postat av: olivia

sv; tack sötnos..fina bilder!

2010-03-14 @ 19:48:48
URL: http://alivia.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-07 @ 10:41:28
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Gabbi : ]<3

Oj, mycket som hänt : o Va fin header föresten ; )

2010-07-16 @ 15:49:07
URL: http://gabbih.blogg.se/
Postat av: Camilla

SV Gabbi:

Hehe, ja.. Tack så mycket! <3

2010-07-16 @ 15:54:40
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback