10.17

MySpaceGraphicsandAnimations.net

Idag vaknade jag runt halv åtta. För att jag hade tid hos tandläkaren
vid 5 över 8 hon skulle bara göra en undersökning. Hon la bland annat flour
på mina tänder och jag kan inte äta föräns två timmar sa hon. Sen efter gick jag
och mamma och lämna min lille bror på skolans fritids. Asså jag e så hungrig
jag orkade inte få i mig frukost på morgonen och jag hade tänkt och göra det
efter tandläkare och nu kan jag inte för fucking flour men jag slipper borsta tänderna
på natten innan jag går och lägger mig sa hon, Jag e fett stolt att jag inte ska få 
tandställning för mina tänder e raka och fina sa hon , hahaha jag ba driver du
med mig ? hon ba neej, det e sant. x) aja ha en bra dag / xoxo milla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback