Härlig dag.

Som ni vet var jag stressad imorse för att jag skulle träffa min kusin där
i stan för att köpa några stövletter till henne eller hon ville ha som
mina stövletter som jag visade för ett tag sen att jag köpte... Men så hände det
att vi inte hittade i hennes storlek på skorna. Så hon köpte ett par andra stövletter.
Sen efter åkte vi hem till henne för att fixa oss till grönan...
Sen taggade vi till grönan och hade skit kul det var skit många av hennes kompisar
som kom. Vi hade ruuuligaste!!! hahha :p Hoppas ni hade så kul som
jag älsklingar. Ha en fortsatt bra eftermiddag ;] / Peace out !

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback