Home sweet home.

Haallu!
Sitter just nu vid min dator och käkar pizza. Som ni vet sov jag
över min bästavän Olivia " ulivia.blogg.se". Vi hade über kul
jag, olivia, julia & samantha. Vi körde guitar hero och dansade dansmatta
Sen så blev det tyvärr ingen grönan för det e världens äckligaste väder.
Så vi ska till grönan nån annan dag. Men istället för grönan kollade vi runt i
Skärholmen och shoppade och så , Sen käkade vi på donken efter
att ha lämnat samantha vid tunnelbannan och sen innan vi skulle gå hem
köpte jag och olvia ben&jerry glass mumselimums!
Men annars hade vi det väry najjs.
och jag hoppas att ni oxå hade det / pusspuss milla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback