dans.


Sitter här med en smaskig apelsin juice som kommer att bli mitt mellanmål typ innan jag har dans.

Idag så slutade vi 14.45. Sen efter väntade jag på Lydia för hon ville tydligen snacka med mig. Men hon kom aldrig. Vid 15.10 slutade 7E och då passa jag på att gå med Shabnam hem eftersom Lydia aldrig kom. Så jag gick hem och snart så måste jag börja ta på mig mina danskläder alltså ett par mjukisar och en stor t-shirt och dra till dansen.

Vet ni vad idag så kom en kille och lämnade två kataloger med olika slags tapeter eftersom dom ska tapetera om huset. Jag vet inte vad jag ska välja mellan tapet eller bara måla i någon snygg färg. jag hade också tänkt mig lite beige/brun eller ljusgrön nyans att ha. Men vad tycker ni tapeter eller bara färg? Jag ska också visa ett par tapeter jag tyckte var snygga efter att jag kommit från dansen.

/Peace out.


kommentarer
Postat av: maryam

asså tkr VERKLIGEN d ska ha båda, typ en vägg guld och en andra brun tapet med guldmönster, de skulle va SKITSNYGGT :)

/ hugs & kisses, love u puss

2008-10-02 @ 17:40:06
Postat av: camilla.

SVAR, maryam: aah,

tack så mycke, men jag

gillar inte guld så

mycket till väggar. :s

2008-10-02 @ 18:50:36
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback