GIVE ME EN PLATTÅNG!

OBH3085
Ja, rubriken säger allt, visst? Men som sagt... Måste köpa en plattång för att
min gick sönder och drog alltid bort några hårstrån. För att den var sönder
och mitt hår fastnade alltid där. Men ja, den har nu hamnat i sopptunnan. Men
har ni några tips, på någon bra plattång? Jag har kollat runt lite och gillat ganska
många. Men så hitta jag den här röda eller inte hittat. Har prövat den innan, för att
min kusin har den. Jag gillade faktiskt den, man kan liksom sätta på högre värme om
man har tjockt hår (som jag) eller sätta på mindre om man har tunt hår. Det tyckte
jag var ganska bra och den kommer från ELGIGANTEN och kostar 399:-  så det är ju
ganska så billigt och bra. Ska se om jag inte hittar någon annan, annars tror jag att jag
ska köpa den här./ Xoxo, Camilla

kommentarer
Postat av: felicia

Köpte du den här plattången, och isf är du nöjd?

2010-02-08 @ 22:07:35
Postat av: Camilla

SV: Nej.. jag kanske skulle köpa den men köpte en annan skrev det på en senare inlägg.

2010-02-14 @ 19:00:31
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback