Godmorgon Sverige.

Tjaa!
Vaknade för en timme sen ungefär. Lite ovanligt för mig att vakna
så tidigt eftersom jag älskar att sova och på helgerna som ni vet
sover jag ibland tills 12.00 - 13.00 ;)

Har faktiskt inga planer för idag. Inte mina föräldrar heller tror jag.
Men om jag får reda att vi ska göra något så kommer jag skriva
det i alla fall.

Sen ville jag ta upp det där med statistiken den bara sjunker. :(
Vad har hänt med er läsare, har ni tröttnat ? Ska jag ändra min blogg
lite grann? Eller är det så att nu har plugget/jobbet börjat och ni
inte har så mycket tid till att läsa? Hahaha, Kan inte heller tvinga er.
Men det skulle vara kul att få veta vad ni tycker om min blogg är
intressant eller inte? :p snälla säg för då kanske jag kan ändra på
det.

/ tjingeling.


kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, undrade om du hade några husdjur :)ha en bra dag !

2008-10-04 @ 14:25:01
Postat av: camilla.

SVAR, Johanna :

Ja,Jag har en sköldpadda

som heter Cocha. Tack så mkt !

2008-10-04 @ 14:29:13
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: Caroline

kan du inte sätta ut bilder på

din sköldpadda?

2008-10-04 @ 14:31:06
Postat av: camilla.

SVAR, Caroline:

Visst kan jag det :)

2008-10-05 @ 10:57:47
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback