saknat er & bloggen.

Heeej mina älsklingar och bloggen !!
Gud vad jag saknat och skriva men håll ut imorgon eller i helgen så är allt klart.
Mitt rum, vardagsrummet och hallen är klara just nu. Blev jätte fint älskade
tapeterna i mitt rum det blev en brun vägg och alla andra tre tapeter är beigea 
med typ fina fläckar som mönster eller det är svårt och förklara, men ni kommer att få
se har tagit bild på allt. Så det nu är det bara mammas/pappas rum och köket.

Men jag är även väldig sur för att jag inte har fått se alla program på tvn och
missat allt nytt pågrund av att dom täckte alla grejer då kunde man inte göra något. :(

Tack för alla söta kommentarer ni har skrivit, blivit väldig glad. Fortsätt så ;)
/ ciao !



kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback