Vanlig skoldag.

Tjoo!
Jag mår toppen. Känner mig very happy! Hur mår ni?

Idag så har vi en vanlig skoldag. Vi börjar 08.45 och slutar 14.45.
Min första lektion är Engelska. Vi hade 40 ord att lära oss till idag.
Fast grejen var att jag redan visste dem (aa) Så jag har inte pluggat
så mycket på dem. Dom är ganska så lätta.

Sen efter skolan ska jag se om någon av mina tjejkompisar vill följa
med till affären "Buterick's" i stan. För att jag måste köpa en mask
för ikväll så är det Halloweenparty i skolan. Det får man minsann inte
missa. Jag tänker inte klä ut mig till något särskilt. Tänker bara ha på
mig en mask och några passande kläder. Men vi hörs senare/ xoxo camilla


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback