Chile/- Kom hem från stranden igår.

Så igår kom jag hem från stranden. Jag kom hem runt 20.00 här alltså 24.00 där. Skrev inga inlägg för jag var ganska trött så jag packade upp mina grejer och la mig en stund. Tog massor med pics från stranden men dom kommer ni få se när jag kommit till Sverige. Jag har blivit ganska brun faktist och jag köpte många grejer i stranden. Sen har jag badat och solat mycket så  ja, jag hade det väldigt najjs där.

Idag ska vi göra morfars födelsedagsfest och vår farvälfest typ. Sen ska vi försöka köpa dom sista grejerna att ta med till Sverige och imorrn kommer det bli en packdag så åker vi på måndag.

Fattas lite nu 2 dagar kvar tills jag åker till kalla Sverige. Men endå kul. Se alla kompisar och få min julklapp av pappsen och det har jag fått reda vad det är men ni får veta när jag väl har kommit fram till Sweden. Haha, så det är bara vänta. En ledtråd är man kan göra många grejer med den. Få se om ni kan klura ut vad det är, ganska svår ledtråd men det  var den bästa svåra jag kom på. Så det är bara skriva vad ni tror jag fick i julklapp av pappa och den som gissar rätt får en plats i veckans bloggar och blir speciell länkad på min blogg .

kommentarer
Postat av: maryam.

är det en dator?

saknar dig, kom hem..hehe, puss på dig!

2009-01-18 @ 11:38:39
URL: http://maryamdinar.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback