Skräck filmen Unborn!


(trailern till "Unborn" OBS: om du inte gillar skräckfilmer, se inte den här trailer)

Hej på er!
Imorse så var det knas med internet igen så därför blev det inga inlägg. Men idag så hade jag studiedag alltså att jag var ledig från skolan! Wiee, *glädjestuds*.

Nu när pappa kom hem från jobbet frågade han om jag ville på bio och se skräck filmen unborn. För att han hade biljetter tills idag två stycken. Så då blev jag först lite chokad för jag hade lovat alla mina kompisar att se den med dom. Men lixom pappa hade biljetter och han ville inte gå själv.. så jag sa ja till honom. Så snart ska vi gå se den, den börjar 18.30. Den är 15 års gräns så jag hoppas jag kommer in. Men nu måste jag gå. Puss på er/ Milla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback