Happy birthday Shabnam! :D




Jag har inte skrivit på hela dagen, för att min kompis Shabnam fyller 14 imorrn (eller idag för klockan är 00.09)! fast hon hade fest idag så vi firade henne idag. På bilden finns jag, Shabnam, Shabnams pojkvän (Leonardo), Veronica, Mimmi, Stina, Sara och Mimmi och Saras kompis (Felicia). Sen så en skit god tårta Shabnam gjorde. Vi hade skit kul. Vi dansa, snackade, åt och kollade på tv. Hade det skit nice. Juste vet ni vad jag gav Shabnam i födelsedags present ett par örhängen och så nagellgrej med Hello Kitty, because I know Shabnam loves Hello Kitty :D Men hade det jätte kul. Grattis gumman !! Pusspuss!

kommentarer
Postat av: Yazmine

Haha okej =)

2009-07-31 @ 00:16:07
URL: http://virgosleo.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback