lunes


(ganska gammal bild på Shabnam)

Good morgning!
Yaay lyckades vakna och lägga mig ganska tidigt idag. :) Hahaha.

Men ja, nu ska jag gå upp käka frukost. Not hungry.. men mamma tvingar mig att käka frukost hon säger att man måste och att det är bra och lalala..  Sen ska jag nog duscha och sen fixa mig. Sen halv 3 ska jag träffa Shabnam, huneey! Har inte träffat henne sen skolan tog slut! alltså förra månaden. Men vi ska träffas i stan och eftersom Shabnam snart fyller år. Så kanske vi ska leta något att ha på oss till hennes fest. För hon ska ju ha fest såklart ;]

Men ja, ska gå upp nu.. Men vi hörs sen. Pusspuss! <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback