twilight is my drug!

New Moon

Verkligen så hade jag lugnat ner mig lite efter Cuba med New Moon och allt det där med twilight grejerna för verkligen kunde jag inte sluta tänka på något annat förr och jag har slutat att kolla på twilight och fans site som handlar om dom och även lite Robert.. Hahah några kommer bli glada att få höra det för jag kunde inte sluta prata om dom förr, andra kommer ba what?  

Men sen så idag på bion första reklamen är, ah ni kan gissa på vad.. Pågud jag trodde jag skulle få någon sorts hjärtattack för jag hade verkligen inte förväntat mig att trailern skulle gå redan det är ju fan 4 månader kvar! Sen nu  fick jag för mig att kolla in i en fan site jag alltid kollade på förr "The twilight saga" eftersom jag tänkte "aah, det var länge sen jag kollade in där och massa måste ha hänt"  och när jag väl kollar in så ser jag att dom säger något om att New Moon's hemsida har blivit updaterad så jag klickar och kollar in *fan varför gjorde jag det!!* också ser jag lite där. OMFG!! nya bilder !! om man trycker på "Enter the Cullens house" så får man höra en fras som Edward kommer säga!!! :O och om man trycker på "La Push reservation" så får man höra Jacob säga en fras. OMG!! 

Hahaha, I'm back again med min twilight sjukan, but i'm hope i'm not!.. asså det är som en jävla drog som man inte kan sluta älska och ju mer man går in i det kan man inte sluta. Hahh svårt och förklara men ja, några fattar vad jag menar. Men aja, ni måste kolla på den där NM sidan asså dom har gryma bilder på käraktärerna.

Hugs !

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback