Sister is in Sthlm!


(syster i Philippinerna)

Haaallu!
Jag sååå ledsen att jag inte skrev igår men igår så kom min syrra upp hit till Stockholm. För att på fredag ska vi hjälpa henne att flytta för hon ska flytta ifrån Danmark tillbaka till Sverige fast inte till Stockholm, alltså Malmö där hon bodde förr. Men nu förstår ni säkert inte vad hon gör här i Stockholm om hon ska flytta från Danmark till Malmö, jo asså innan hon flytta till Malmö och Danmark osv.. så bodde hon ju här i Stockholm, och hon har alla hennes möbler från hennes lägenhet hon hade här eller alltså i hennes lägenhet för hon hyrde bara ut den medans hon bodde där nere. Så dom möbler ska vi åka ner med och hjälpa henne och flytta.

Så idag ska jag hjälpa min syster tror jag och typ hämta alla dom där möblerna.

Men vi hörs sen. Love u!

Juste jag glömde säga att jag har skaffat twitter, så följ mig! eller så kan ni kolla lite längre ner på min meny, under new moon count down grejen så kan ni klicka.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback