13.39


Heej!
Sry för igår, jag vakna två timmar efter vad jag hade planerat igår och sen så höll pappa på fixa med elektriciteten eftersom det var det dom höll på fixa igår så pappa satt tillbaka internet och den vare nått fel med.den. Så allt blev knas och så ja, därför kunde jag inte blogga. Men ja, inget intressant hände så ni missade inget.

Just nu håller jag springer fram och tillbaka från köket till mitt rum. För jag håller på steker våfflor. Vi hade lite såndär våffelpulver från i onsdag. You know det var ju våffeldagen då. Så jag tog och laga ett par våfflor, dom ska jag äta med sylt och grädde. Mjam, gottgott! Puss.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback