15.19



Nu har jag kommit hem håller på chatta med mina kompisar Linn och Merve. Fyfan vilken härlig dag det vart i skolan. Vi hade matte prov den gick fett bra men ja, det fanns typ 2/3 frågor som var svåra. Men jag svara dom så nu får vi hoppas att dom är rätt. Vi åt min favvo mat som lunch alltså tacost! Mums.

Sen efter skolan träffa jag min kompis Gabriella utanför t-bannan och vi har inte setts sen skit länge, så vi börja prata med varann tog en buss som stannar utanför mitt och hennes hus. Jag och Gabriella har känt varann hela livet ungefär. Vi gick i samma dagmamma när vi var små och så har våran vänskap bara rullat på. Men hon är verkligen som en syster för mig.

Men ja, idag ska jag bara ta och chilla. Det är väl let's dance ikväll ? eller? aja whatever puss och kram. (bilden har inget med inlägget att göra, ville bara lägga en bild på mina lips :p)

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback