asså är ni seriösa (?)

Asså gud va sur jag blir. Typ sämsta låtarna gick vidare till Globen! Asså vad tänker ni som röstar på ? Ni måste inse att vi ska inte välja dom vi gillar utan vi ska välja den som vi vet kanske kan ställa upp för Sverige med en grym låt. Asså jag är jävligt besviken. Jag ville börja gråta åt den där låten "snälla, snälla" den suger så jävla hårt och den där Caroline har verkligen ingen klädsmak nattlinne och blå stövlar. Sen rör hon sig så konstigt asså verkligen ville bara gråta för att den var så dålig sen går den vidare dessutom. Jag är ledsen med det är sanningen. Har ingen lust att äns höra ordet "snälla". Om hon vinner fan va hon kommer skämma ut Sverige i Eurovision Song Contest.

kommentarer
Postat av: minaya

Hej söta. Tack så jätte mkt för din fina kommentar.

:-D Hur är det med dig?



Kram

2009-03-07 @ 22:17:20
URL: http://minaya.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback