farsta me kompisarna..


(Linn, Eda & jag)


Tjaa! Jag har vart verkligen på topp humör hela dagen. Precis kommit från farsta centrum hängde runt där med mina kompisar. Vi gick dit efter skolan eftersom alla slutade samtidigt klocka 14.00. Så gick jag, linn, merve, elin, eda, gisselle, elmas och melissa till farsta men först gick jag och linn hem till mig och hämta pengar. När vi kom tillbaka till farsta så hade elin och gisselle gått. Så då gick vi andra runt och därefter till donken och i donken träffade vi gloria, alexander, daniel, naif, cherry, alma, stephen och några andra till. Så vi satt oss med dom och skämta. Sen gick merve, melissa och elmas och dom andra taggade till stadium och jag, linn, naif, daniel och eda stanna i donken och snacka och drev. Sen därefter gick vi och mötte dom andra i stadium eller där träffa vi några dom andra var i lidl så vi gick dit och ja, sen gick vi bara runt i farsta. Men vi hade skit kul och vädret var skit skön. ÄNTLIGEN SOL! men ja, det var ju väl lite kallt.

Men nu ska jag bara vara hemma kolla på tv, vara inne i datan och så.. Pusspuss.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback