Godmorgon sweetheart!

Hej. Har ni kollat ut ? Nu är allt helt krit vit igen. Asså när kommer våren då ? -.-

Jag hade en skit konstig dröm inatt. Handlade om vampyrer. Haha. Jag måste verkligen sluta kolla på på twilight, nu håller jag på drömmer om vampyrer också. Men i drömmen så vare så att min syrra (Pamela)och hennes pojkvän (Thomas) var på besök hos oss och det var typ sommar (för det var varmt ute) och vi skulle till typ en ställe som man kan bada fast det var en skit konstig ställe typ en restaurang sen skulle man förbi där och sen ner för en trappa till bryggan och från bryggan skulle mna simma över (med kläder) till sanden och där var själva stranden. Jag vet wierd. Men aja, vi gick och bada där och sen skulle vi tillbaka till restaurangen och vänta på min kusin (Francia) och så var det några fett konstiga männsikor som satt sig ett bord från oss. Dom var två killar och en tjej. Alla dom tre hade ljusa ögon och en kille var svart hårig, den andra var blond och tjejen var brunhårig. Dom bäställde en fett stor biff typ med typ blod (asså ni fattar inte så väl stekt biff) och jag höll på kolla på dom med en "äcklad" min. Dom kollade på mig också då och då. Sen kom min kusin och sa "heej, ska vi ner och bada" skit glad och med solglassögon och allt. Min syrra och min syrras pojkvän följde med min kusin ner till stranden (?) och jag stanna kvar. Jag tog mat från bufféen och satt mig i samma bord som jag satt innan och så när dom där konstiga människor ställde sig och skulle göra nått så följde jag efter ena killen gick därifrån men den andra killen och tjejen stanna och jag fortsatt att följa efter dom ända tills dom märkte mig och dom ba "e inte du tjejen som satt ett bord ifrån oss" och dom ledde mig till bestick hörnet där ingen var (?) och jag svara aldrig på doms fråga sen så flasha dom sina tänder och jag ba "ouufff, damn, va stora tänder" med förvånad min och dom ba "ah" med uttråkad min. Sen tog tjejen bort håret från min hals och jag puttar iväg henne och ba " vafan, göru?" hon kollar på mig överaskad typ och jag flasha mina tänder och gjorde läten som "grrr.." (?) och killen sa till henne och sluta. Sen sa han "hon kan inte vara människa, hon har för stora tänder, hon har inte blod och jag kan inte känna hennes lukt" och jag ba kolla på dom med konstig min och säger "hahh, jo, jag har visst blod" och biter mig själv i armen och ja, blod kom ut. Dom kolla på mig och försökte typ lukta (?) sen sög jag upp själva blodet och sa "ja, nu fick ni se mitt blod och att jag är männsika" och dom kolla på mig med mörkare ögon nu (typ brun/röd/svarta) och sa till  mig något med "att jag var halv vampyr "eller något liknande för exakt ringer väckar klockan och förstör drömmen som oftast.

Där fick ni höra min konstiga dröm. Haha. Jag vet den är skit konstig. Men nu måste jag fixa mig inför skolan. Pusshej.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback