I'm still alive! :o

My favourite jeans KONKURRANSE





Im still alive! Fett skön dag. Vi slutade tidigt därefter vänta jag på mamma och vi hade SPT (utvecklingsamtal) det gick grymt bra. Fyfan va skönt att det är över. Det gick inte så värst som jag trodde. Mamma verkade inte missnöjd. Men ja, vi får se vad hon kommer säga till pappa och hur han kommer ta det. :s

Efter SPT gick mamma tillbaka till jobbet och jag ringde min kompis som var med mina andra kompisar också på donken , så vi käka lunch där. Sen kollade vi runt i affären och prova kläder. Jag älskade en kort beige färgad tunika och en svart kavaj/jacka, båda från VILA. Skit läckra. Jag och mamma ska se dom senare och kanske ska köpa dom. Men i alla fall efter VILA gick jag och mina kompisar till cubus och där vare en grej som man kunde modella typ. Asså man skulle ta på sig ett par jeans från cubus sen skulle man ta bild på en speciellt ställe och sen ska man logga in på cubus.com och skicka dom och man kan vinna en resa till london och 5000 kr för shopping. Nice vah? Så jag och min kompis Eda tog på oss ett par baggy jeans, mina var fööör stora så att jag tappa dom. Men skit samma. Så tog vi bild med olika posen och snart ska Eda skicka för vi tog med hennes mobil. Kanske sätter ut någon bild. Haha men bara kanske. Men vi hade skit kul. Pusspuss.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback