måndag

Aloha!
Då var det måndag igen. Helgen bara flög iväg kändes det som.

Nyss kommit från tråkiga skolan. Vi hade franska prov. Roligt, not.
Det gick väl bra men jag tror jag har massa med stavfel (?) Sen
fick vi reda på att vi ska ha science prov nästa måndag. Hell no!
Jag verkligen hatar science och science prov. Fattar noll. Det är
den värsta ämne efter matte. Haha.

Idag kommer jag vara hemma och maybe plugga lite till science
provet så att jag vet lite i alla fall något. Men alltså det där plugg är
igenkligen bara kolla snabbt igenom allt som är med sen inge mer.
Haha.

Men nu ska jag kolla på tv en stund. Pusshej.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback