Min födelsedag


Idag som sagt är det min födelsedag. I skolan var alla jätte gulliga mot mig. Dom gratta mer än tusen gånger. Sen så överaska dom mig genom att säga till läraren att jag fyllde år så alla fick ställa sig och sjunga för mig. Haha. Fan va skämmigt det var. Men jaja, tack så mycket alla söta klasskamrater!

Senare idag ska jag gå äta på min favorit restaurang Taco Bar. Mums. Eftersom här hemma är det kaos. Så bjöd pappa mig till min favorit restaurang. Så dit ska jag om några timmar. Fan vad nice.

Japp jag har fått presenter om ni undrar. Jag har fått två jackor av mamma, en skinnjacka från cubus och en kavaj/jacka från VILA. Skit snyggt. Jag fick bankomatkortet som kom idag av pappa han la också in ganska mycket money  på kortet. Så I'm happy. Jag ska ju även göra legg för det inkludera gratis när man skaffade bankomatkort. Tack så mycket mamma och pappa! Puss & kram från födelsedagsbarnet.

kommentarer
Postat av: tamali

grattis! :D ♥

2009-03-31 @ 21:59:08
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: Olivia

hihi aw tack själv :) saknar dig med. hoppas att du hade en bra födelsedag! :D<3

2009-03-31 @ 22:21:12
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback