OH MY FUCKING GOD!! :O



OMFG!! SHIT! GAAASH!! FUUCK!! JAG DÖR JAG DÖÖR! JAG HAR DAMP!
Kolla första 14 sek scen från NEW MOON!! OH MY GAAD!! JAG KAN INTE ANDAS!
FAN VAD NEW MOON KOMMER ATT BLI BRA! JAG VILL SE NU NU NUU!!
SNÄLLA! SPOLA FRAM TILL NOVEMBER 20!
sen kan vi spola tillbax till sommaren igen!
VÄNTA MÅSTE BARA HOPPA RUNT HUSET!

-----  UPDATE, 21.58 -----
Så nu har jag andats, hoppat runt huset och skrikit färdigt. Förlåt läsare. Jag vet men
sånna här grejer går inte att hålla sig bara. Fyfan asså! 14 sek från NM ! OMG!
okej, jag ska försöka lunga ner mig.. om det går. TACK ET för att ni gjorde min dag
genom att sända en 14 sek klipp på en scen i NM! Shit, jag ska bara lägga till akut nr
tills på söndag natt den kommer behövas om jag nu ska kolla på NM trailern.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback