I'm sorry to say this but.. (LÄS! VIKTIGT)

Jag har tänkt på det ganska mycket nu.. Att plugget har blivit svårare .. Vi har nu riktiga betyg dom räknas och man behöver fö att komma i en bra gymnasium. Jag säger inte att bloggen tar skit mycket del av det eller så.. men ja, ajg har tagit ett beslut .. Oj, vilka ord jag har börjat andvända beslut ? wtf? hahah okej.. men ja tillbaks till det jag berättade men jag har beslutat att sluta blogga.. :'( Jag vet nu börjar ni säkert gråta .. hahah. Men jag har tänkt och tänkt på det och jag tycker det vore skönt att ta en lååång paus från blogglivet för jag har själv tröttnat lite på blogga. Min tanke är att börja blogga när jag är 15 eller 16, då jag har kanske slutat med  och börjar i en bra gymnasium och har en ganska så bra start på livet i alla fall. Det är inte så mycket typ 2 år kvar bara. Men .. jag ska ha den här bloggen kvar så ni vet .. Jag ska blogga sålänge fram tills den dagen jag byter blogg men jag kommer inte skriva varje dag jag kanske kommer skriva det viktigaste.. eller viktigt för mig. Till exempel när jag ska se New Moon premiären som jag väntat så hemskt mkt till, det är en sån dag jag aldrig vill glömma.. Så den kommer jag absolut skriva och såklart nu i november när vi har Prao.. det vill jag inte heller glömma. Sånna grejer kommer skrivas, jag kommer också skriva när jag har lust också¨. Men så ni vet. Jag är skit glad för alla som följt med i bloggen.. Tack! och för alla söta kommentarer.. Glöm inte jag ska fortsätta blogga men inte regelbundet bara.. Älskar er alla fans ni är underbara.. Juste tack för alla mejl också skiiit söta ni är. Love u guys !.. alla eran Camilla

Ni kan alltid fråga mig grejer eller adda mig på min Face (Camilla Fernandez Aguirre) eller skicka till min blogg mejl ([email protected]) .. Jag kommer även att behålla min twitter (Mischy95) dock skriver jag på engelska fast det kanske blir någon gång att jag skriver på svenska,  så den kan ni såklart alltid följa.. eller läsa lite längre ner på bloggen vid menyn under "New Moon countdown grejen". Ni får även skicka fler bilder på moi.. För era bilder är helt underbara,  ni är sjukt bra på göra ;) Jag kommer upskatta det ganska mycket.. Så ja, thanx alla läsare åter igen ! ♥

kommentarer
Postat av: Jenni

ha, jag kommer skriva my ass of när new moon har premiär :D

gud ja, min blogg kommer vara helt.. bombaderad av min glädje.

men synd att du ska blogga :o

även om vi inte känner varandra, alls och typ bara snackat på vmanatten (åh den natten var awesome, vma var awesome!) så äre synd att du ska sluta blogga :(

om du har bdb eller msn (dum fråga as hell) och vill ge mej så kan jag fortsätta spamma dej :D

haha nej, det lät inte bra.

men alltså, om du av någon anledning skulle vilja snacka med mej någon annanstans, eftersom du inte kommer vara aktiv på bloggen :)

du får säga nej haha - jag förstår dej. jag skulle nog också blivit lite tveksam om någon random människa skrivit såhär till mej..

2009-09-30 @ 14:36:36
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/
Postat av: Jenni

sv; hahaha :)

ja alltså vma ägde allt :D

haha :)

men då addar jag dej på facebook och msn då :D

Hahaha ja vi måååste snacka om twilight!!! 24/7 8DD

haha nej men :)

eller jo, jag är känd för att bli lite galen när någon nämner twilight (a)

och sen sitter jag och är värsta hyper på kvällarna :)

men andra ord, jag kan vara jobbig :D

haha! <3

2009-10-02 @ 18:30:34
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/
Postat av: hannaelghorn

SAKNAR DEJ!<3

2009-10-20 @ 22:04:21
URL: http://elghorn.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback